RMA (Visszatérítési Engedély)

1. Mi az RMA?

Az RMA a "Return Merchandise Authorization" (Visszatérítési Engedély) rövidítése. Azoknak az ügyfeleknek, akik vissza szeretnék küldeni a termékeiket, RMA-t kell igényelniük. Miután az RMA engedélyezésre került, az ügyfelek a visszaküldési címkén megjelenített címre küldhetik vissza a termékeket.

2. RMA Eljárás

  • 1Miután megkapta tőlünk a termékeket, kérjük, őrizze meg a csomagolást. Ezek szükségesek lesznek, ha a jövőben hibás termék(ek) visszaküldésére kerülne sor.
  • 2Töltse ki a kérelmi űrlapot, vagy küldjön e-mailt ügyfélszolgálatunknak egy RMA számért. Kérjük, adja meg nevét, e-mail címét, telefonszámát és számlaadatait. Az RMA számot e-mailben fogjuk elküldeni Önnek.
  • 3Csomagolja vissza az eredeti csomagolásba minden kapott tartozékkal együtt. Az eredeti tartozékok hiánya miatt elutasíthatjuk a cserét vagy visszatérítést.
  • 4Kérjük, írja az RMA számot jól láthatóan a csomag külső részére, és küldje vissza nekünk. Nem vállalunk felelősséget az esetleges következményekért, ha az ügyfelek nem megfelelően tüntetik fel az RMA számot. Felhívjuk figyelmét, hogy Ön felelős a szállítmány elvesztéséért. Javasoljuk, hogy biztosítsa a csomagot, hogy csökkentse az esetleges veszteségeket.

3. RMA Request Form

Please enter your information below and we will respond to your message by phone or e-mail.

0USP