Visszatérési politika

Kedves Vásárló,

Köszönjük, hogy termékeinket választotta. Profi minőségellenőrzési (QC) csapatunk biztosítja, hogy minden termék szigorú minőségellenőrzésen menjen keresztül a szállítás előtt. Kérjük, alaposan olvassa el az alábbi visszaküldési irányelveket, mielőtt vásárolna. A rendelés leadásával Ön beleegyezik az ebben az irányelvben foglalt összes feltételbe.

1. Hatály

Ez a visszaküldési irányelv az batterybuy.hu oldalról vásárolt összes termékre vonatkozik. Minden visszaküldéshez RMA (Return Merchandise Authorization) szám szükséges. Kérjük, kattintson ide az RMA kérelem benyújtásához.

Figyelem: Kérjük, alaposan olvassa el az alábbi szabályokat és iránymutatásokat, hogy elkerülje a visszaküldési folyamatban fellépő esetleges késedelmeket vagy komplikációkat.

2. 30 napos visszaküldési és cseregarancia

30 napos pénzvisszafizetési garancia

  • A termékek visszaküldését 30 napon belül elfogadjuk a kézhezvételtől számítva.
  • A terméknek eredeti állapotban kell lennie, teljes csomagolással és tartozékokkal, és nem lehet rajta sérülés vagy manipulálás nyoma.
  • Ha a visszaküldés minőségi problémák miatt történik, akkor támogató bizonyítékokat (fotókat vagy videókat) kell benyújtani.
  • A visszatérítési kérelmeket, amelyek nem tartalmazzák a megfelelő termékinformációkat (például az eredeti modellt és a probléma leírását), elutasíthatjuk.

30 napos cseregarancia

  • A cserét 30 napon belül kérhetjük a kézhezvételtől számítva.
  • A termék problémájáról támogató bizonyítékokat (fotókat vagy videókat) kell benyújtani.
  • A vásárlók ingyenes cserére jogosultak ugyanazon modell/specifikációk esetén. 30 napon túl a garanciális politika érvényes.
  • Olyan kérések, amelyek nem tartalmazzák a szükséges termékinformációkat, elutasíthatók.

3. Visszaküldési folyamat

  • ① RMA kérelem benyújtása: Kattintson ide az RMA kérelem benyújtásához. Az RMA számot a fent meghatározott visszaküldési időszakon belül kell beszerezni. Az engedély nélküli visszaküldéseket nem fogadjuk el.
  • ② Ügyfélszolgálati átvizsgálás: Ügyfélszolgálati csapatunk 1-2 munkanapon belül átvizsgálja a kérelmet, és e-mailben küldi el az RMA számot. Győződjön meg róla, hogy az RMA szám világosan szerepel a visszaküldött csomagon.
  • ③ Visszaküldés: Az RMA szám 30 napig érvényes a kiadás dátumától. A terméket ezen időszakon belül kell visszaküldeni. Kérjük, adjon meg követési számot.
  • ④ Visszatérítés/csere feldolgozása: Miután a visszaküldött terméket megkaptuk és átvizsgáltuk, a visszatérítést vagy cserét 3-5 munkanapon belül feldolgozzuk.

4. Fontos tudnivalók

  • Minden visszaküldéshez/cseréhez RMA kérelem szükséges.
  • Engedély nélküli visszaküldéseket RMA szám nélkül nem fogadunk el.
  • Az RMA szám 30 napig érvényes a kiadás dátumától. A visszaküldésnek ezen időszakon belül meg kell történnie.
  • A visszatérítések feldolgozása általában 3-5 munkanapot vesz igénybe, a fizetési szolgáltatótól függően.
  • A cseréket 2-7 munkanapon belül intézzük a visszaküldés beérkezése után.
  • Csak ugyanaz a termék cserélhető. Ha másik termékre van szükség, az eredeti terméket vissza kell küldeni a visszatérítéshez, és új vásárlásra van szükség.

5. Díjak és költségek

Nem hibás visszaküldések
  • Nem még kiszállított rendelések: Teljes visszatérítés elérhető.
  • Kiszállított rendelések: A vásárló felelős az eredeti szállítási díjért és a visszaküldési szállítási költségekért. 10%-os újrakészítési díj érvényes (kivéve, ha helytelen, hibás vagy sérült szállítmányról van szó).
  • A mi hibánk miatti visszaküldések: Mi fedezzük a visszaküldési szállítási költségeket, és ingyenes csere vagy teljes visszatérítés kínálunk.
Vásárlóhoz kapcsolódó visszaküldések
  • Ha a visszaküldés helytelen cím, át nem vett csomag vagy szállítási visszautasítás miatt történik, 10%-os újrakészítési díj és további újraszállítási díj érvényes.
  • Különleges esetek (pl. lítium akkumulátor termékek):
    • ① Nemzetközi rendelések esetén a nem átvett vagy visszautasított csomagokat az nemzetközi átadási állomás megsemmisíti, és nem küldi vissza a raktárba.
    • ② Ebben az esetben a vásárlás ára legfeljebb 50%-os visszatérítése érhető el.
    • ③ A termék újraküldéséhez 30%-os újraküldési díj érvényes.

6. Hibás termék kezelése

  • 30 napon belül: Az érkezéskor elromlott (DOA) termékek, látható hibák vagy szállítás közben sérült termékek teljes visszatérítést vagy ingyenes cserét kaphatnak. A visszaküldési szállítási költségeket mi fedezzük.
  • 1 éven belüli garancia:
    • 1 éves garanciát kínálunk. A minőségi problémák ezen időszak alatt ingyenes javítást vagy cserét biztosítanak.
    • Támogató bizonyítékokat (fotókat/videókat) kell benyújtani.
    • A szükséges bizonyítékok nélkül benyújtott kérelmek elutasításra kerülhetnek.

7. További feltételek

  • A szállítási díjak nem visszatéríthetők.
  • Ha a terméket a szállítás során visszautasítják, a rendelés értékének legfeljebb 50%-a kerül visszatérítésre.
  • A visszaküldést meg kell kapnunk, mielőtt a visszatérítést feldolgoznánk.
  • A visszaküldési határidők meghosszabbításához előzetes ügyfélszolgálati kapcsolatfelvétel szükséges.

8. GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

  • Hogyan kérhetem a visszaküldést?
    Töltse ki az RMA kérelmet. Miután jóváhagyták, egy RMA számot kap.
  • Mennyi időbe telik, amíg megkapom a visszatérítést?
    A visszatérítések általában 3-5 munkanapot vesznek igénybe, a fizetési szolgáltatótól függően.
  • Mennyi időbe telik, amíg megkapom a cserét?
    A csere rendelések 2-7 munkanapon belül intéződnek a visszaküldés megérkezése után.
  • Mi az, amit nem lehet visszaküldeni?
    A visszaküldési időszakot meghaladó termékek, vagy a nem rendeltetésszerű használat következtében sérült termékek.
Cookie-kat használunk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk weboldalunkon.Az oldal használatának folytatásával vagy a Cookie-k elfogadása gombra kattintva hozzájárul a cookie-k használatához.