Fizetési módok

1. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Elfogadva fizetési módok *Elfogadva
PayPal
Fizetés PayPal-lal, nincs szükség PayPal-fiókra. A PayPal biztonságos és ingyenes a vásárlók számára.
Elfogadva
Hitelkártya Hitelkártya
VISA, MasterCard, American Express, JCB, Diners Club, Maestro & Laser Card, stb.
A PayPal nem osztja meg pénzügyi adatait velünk.
Elfogadva
Google Pay Google Pay
Google Pay - Könnyedén fizethet online, boltban vagy küldhet pénzt
Elfogadva
Apple Pay Apple Pay
Az Apple Pay könnyen használható, és működik az Apple eszközeivel, amelyeket minden nap használ. Biztonságosan vásárolhat számos boltban, alkalmazásban és weboldalon érintés nélkül.
Elfogadva
Banki Átutalás Bank Transfer
Ha a fenti fizetési módok nem állnak rendelkezésre, és a rendelése meghaladja a 100000 Ft összeget, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy megkapja banki adatainkat, és banki átutalással fizethessen.
Elfogadva
eCheck eCheck
A PayPal eCheck fizetéseket a szállítás előtt jóvá kell hagyni (általában 3-6 munkanapot vesz igénybe).
Elfogadva
Megjegyzés:
Kérjük, adja meg a helyes szállítási címet angolul a PayPal használatakor. Ha a "PayPal Express Checkout" lehetőséget választja, a rendelést a PayPal címére fogjuk küldeni.

2. Számla útmutató

A vásárlás befejezése után rendelés-visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmaz egy letöltési linket a számlájához. Ha nem kapja meg ezt az e-mailt, a rendelés feladása után egy újabb e-mailt küldünk a számlaletöltési linkkel.

Ha továbbra sem kapja meg az e-mailt, itt vannak az alternatívák:

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy egyszerű és hatékony szolgáltatást nyújtsunk Önnek.

3. Szükséges PayPal-fiók a fizetéshez?

Nem. Fizethet hitel-/bankkártyával (Visa, MasterCard, American Express stb.) vagy eCheck-el, anélkül hogy PayPal-fiókkal rendelkezne. Amikor átirányítjuk a PayPal oldalára, kattintson a "Fizetés hitel- vagy bankkártyával" fülre.

4. Biztonságos a PayPal?

Igen. A PayPal SSL technológiát használ az információk védelmére. Amikor PayPal-t használ, az érzékeny pénzügyi adatokat (például hitelkártya- vagy bankszámlaszám) nem osztja meg a címzettel. Ez biztonságosabb online fizetési módot biztosít.

Kérjük, látogassa meg Biztonság oldalunkat további információért.

5. Miért utasították el a hitelkártyás fizetésemet?

Minden fizetési feldolgozást független biztonságos fizetési szolgáltató kezel. Kérjük, ellenőrizze az alábbiakat:

  • Helytelen számlázási adatok
  • Elégtelen egyenleg
  • A kártyát elveszettként jelentették
  • Lejárt kártya

6. Miért van még függőben a fizetési státuszom?

eCheck fizetés esetén néhány napot vesz igénybe a jóváhagyás. Az állapot függő marad, amíg nem tisztázódik.

Cookie-kat használunk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk weboldalunkon.Az oldal használatának folytatásával vagy a Cookie-k elfogadása gombra kattintva hozzájárul a cookie-k használatához.