A megrendelés státusza
Elküldték már a rendelésem?
A szállítási információk elérhetők lesznek a rendelés feladása utáni napon. A legtöbb esetben a termékek a rendelés beérkezésétől számított 24 órán belül feldolgozásra és feladásra kerülnek. Kattintson a Rendelés nyomon követése linkre további részletekért.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Kattintson a Rendelés nyomon követése linkre, amely a "Rendelés nyomon követése" oldalra irányítja Önt. Adja meg az e-mail címét és a Rendelésazonosítót, amelyet a megerősítő e-mailben kapott, majd kattintson a Küldés gombra, hogy megkapja a rendelés szállítási információit.
Mit tegyek, ha a rendelésem soha nem érkezik meg?
Kérjük, engedjen meg akár 10 munkanapot is az áru kézbesítésére. Ha még mindig nem érkezik meg, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Rövid időn belül válaszolni fogunk.
Módosíthatom a rendelésemet, miután feldolgozták?
Általában a rendelések nem módosíthatók, miután leadták. Azonban, ha azonnal kapcsolatba lép velünk a rendelés leadása után, megpróbáljuk a lehető legjobban teljesíteni a módosítási kérést. Ha a rendelés már feladásra került, nem tudunk változtatni rajta.
Másolatot szeretnék a nyugtáról/számláról.
Kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, és jelezze, hogy nyugtát/számlát szeretne. Ezt követően e-mailben elküldjük Önnek.